Google messenger toplu sms gönderme hatası ve çözümü [resimli anlatım]

Bugün sizlere google messenger kullananlar için toplu sms gönderme hatası ve çözümünü anlatmaya çalışacağım. Bunun için ilk önce sağ üst köşedeki Ayarlar ardından Gelişmiş yolunu takip ediyoruz.
google toplu sms hatası çözüm yolu 1
Karşımıza gelen ekranda dikkat etmmemiz gereken iki yer var.
1.Grup mesajları
Tüm alıcılara tek tek SMS iletisi gönder. Sadece size yanıt gönderilir.
seçeneği işaretli olduğundan emin olun.
2.Telefon Numaranız
Telefon numaranızın resimdeki gibi +90 ile başlayarak doğru şekilde yazdığınızdan emin olun.
google toplu sms hatası çözüm yolu 2
Tüm alıcılara tek tek SMS iletisi gönder. Sadece size yanıt gönderilir. Seçeneği işaretli değil ise resimdeki gibi düzeltin.
google toplu sms hatası çözüm yolu 3

Bu ayarlardan sonra çoklu sms veya toplu sms göndermede problem olmaması gerekiyor. Sms göndermede yine göderilemedi hatası alıyorsanız resimdeki gibi göndermeye çalıştımız grup mesaja basılı tuttuğumuz zaman üst taraftaki info mesaj ayrıntılarına bakınız.
google toplu sms hatası çözüm yolu 4
Mesaj türünün multimedia değil Kısa Mesaj olması gerekiyor. Kısa mesaj değil ise yukarıdaki adımları tekrar edin daha sonra ise telefonu kapatıp tekrar açın.

Benim gibi çoklu sms göndermede sorun yaşayanlar için yardımcı olmaya çalıştım. Bir sonraki yazımda görüşme dileğiyle...

Yorumlar

  1. Bende toplu SMS de sorun yaşıyorum deşik programlar kullandım ama gurupta olanların bazılarına SMS ler gitmiyor çözüm bulamadim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

[programsız] Bilgisayarı yeniden başlatma (restart) işleminin zamanını ayarlama

c# List kullanımı